دانلود قسمت 3 سریال مرداب

قسمت 3 سریال مرداب

دانلود قسمت سوم سریال مرداب

 

 

 

آنچه در قسمت 3 مرداب اتفاق می افتد:

در آنچه گذشت از سریال دیدیم که فیاض از ایرج می خواهد تا آن زن را که خود را در نقش عروسش جا زده بود شکنجه دهد. ایرج سعی در غرق کردن او می‌کند تا مُقُر بیاید که چک را چکار کرده است.  او قول می‌دهد که تا دو هفته دیگر آن را پس دهد. در ادامه میبینیم که ایرج و همان زن به نام آفاق در یک خانه زندگی می‌کنند و رابطه‌ی نزدیکی با یکدیگر دارند. مشخص می‌شود که آن دو برای پولهای فیاض نقشه کشیده‌اند. یک روز که آفاق برای فروش ماهی دودی به بازار ماهی فروشان رفته بود متوجه شد که فیاض به آن بازار مراجعه کرده تا آمار ایرج را بگیرد و در نهایت همه چیز را متوجه شده است. ایرج از همه جا بیخبر همچنان با نوکرم و چاکرم سعی می‌کرد دل فیاض را به دست آورد و در کنار او بماند اما فیاض در یک صحنه به او می‌گوید که دیگر آن چک‌ها پاس نمی‌شود و دست ایرج و آن زن را خوانده است. اما همچنان ادعا می‌کند که از ایرج خوشش می‌آید و می‌خواهد تا برای او کار کند.

در ادامه میبینیم که ایرج و آفاق با یکدیگر خواهر و برادر هستند و از یک فرد اوتیسمی مراقبت می‌کنند. در ادامه سریال با صبا ادامه میدهیم که در بازداشتگاه به سر میزند و وکیلی به او مراجعه می‌کند. این وکیل که عضو مافیا است از او می‌خواهد که وارد گروه آنها شود وگرنه به بیست سال زندان محکومش می‌کند. در نهایت با پلیس فاسد ماجرا آشنا می‌شویم که نقشی مهم و تاثیرگذار در قسمت 3 مرداب می‌گذارد.

 

 

خلاصه داستان قسمت سوم سریال مرداب:

در قسمت 3 مرداب میبینیم که پلیس فاسد به دلیل شرایط بد مالی دو به شک است که با مافیا همکاری کند یا خیر با این حال او عاشقانه پسرش را دوست دارد. پسری که با مادرش زندگی می‌کند اما پلیس قصه ما به عشق وقت گذراندن با پسرش زندگی می‌کند. در روزی که پسر کوچک چشم انتظار آمدن پدر به دنبالش در مدرسه است اتفاقی خلاف انتظار رخ می‌دهد که روند داستان را پیچیده تر از قبل می‌نماید.

1 دیدگاه

  1. مهتاب
    مهتاب

    به نظرم خیلی فیلم قشنگیه تا منتشر میشه قرار میدید واقعا ایول بهتون، حتی از کانال ها هم سریعتر هستید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

فروش انواع آهن در آهن دپو