دانلود قسمت دوم سریال سایه باز

دانلود قسمت دوم سریال سایه باز

 

 

 

آنچه در قسمت 2 سریال سایه باز اتفاق می افتد:

سایه باز یکی از جدیدترین سریال‌های نمایش خانگی است. این مجموعه به نویسندگی و تهیه کنندگی علی یاور در ترکیه و ایران ساخته شده است. کار علی یاور یک سریال معمایی درام پرهیجان است که با همان قسمت اول توانست ذهن مخاطب را به خوبی با خود درگیر کند.
در قسمت قبلی با شکیب تاجر موفق با بازی مهدی هاشمی آشنا شدیم که به کارهای دامادش مشکوک است و می‌خواهد با صحبت کردن درباره او و کارهایش بفهمد که دقیقا مشغول چه کاری است به همین دلیل او و دخترش ترمه را به شام دعوت می‌کند اما از بردیا که در جنگل گم شده است هیچ خبری نمی‌شود.

 

خلاصه داستان قسمت دوم سریال سایه باز:

در شروع قسمت دوم ترمه همسر بردیا را می‌بینیم که کل شب را با استرس و نگرانی سعی دارد با بردیا تماس بگیرد اما موفق نمی‌شود. عماد دوست بردیا که با یکدیگر کار می‌کنند برای پیدا کردنش جنگل را می‌گردد و در نهایت او را در گودالی پیدا می‌‌کند.
در قسمت دو با شخصیت‌های جدیدی نیز آشنا می‌شویم. یک عکاس با بازی شبنم قلی خانی و معمار مطرحی با بازی شقایق فراهانی که دخترخاله یکدیگر هستند اما سطح زندگی بسیار متفاوتی دارند. شخصیت ناهید با بازی شقایق فراهانی دکترای معماری دارد و فقط چند روز است که به تهران آمده است و عشق جوانی شکیب است. شکیب با دیدن او در همایش معماری به یاد خاطرات گذشته‌اش می‌افتد.
جمشید که یک تاجر موفق دیگر و دوست شکیب است در گذشته به شخصی با نام اتابک آسیب‌های خیلی زیادی زده است و اتابک پس از گذشت اینهمه سال تلاش می‌کند تا از او انتقام بگیرد. باید با دیدن این قسمت ببینیم که آیا اتابک می‌تواند به خواسته‌اش برسد یا خیر…
بردیا و ترمه داماد و دختر شکیب با هم نرم افزاری را طراحی کرده‌اند که متوجه می‌شوند همه سرورهایشان حک شده‌اند و این موضوع اعتبار بردیا را ممکن است پیش پدر ترمه از بین ببرد.
ساغر زن جمشید که از سالهای دور قبل از پولدار شدن او همراهش بود در این قسمت به جمشید می‌گوید که می‌خواهد از او جدا شود. جمشید که همه تلاش‌های این سالهایش را به عشق ساغر انجام داده پس از شنیدن این موضوع دست به کار خطرناکی می‌زند و…
همین الان می‌توانید قسمت دوم سریال جذاب سایه باز را از وبسایت سریال دی ال با کیفیت دلخواه دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

فروش انواع آهن در آهن دپو