سریال زخم کاری2 قسمت 7

دانلود قسمت هفتم سریال زخم کاری 2

 

 

آنچه در قسمت 7 زخم کاری 2 اتفاق می افتد:

مجموعه زخم کاری 2 در هر قسمت داستان‌های جذاب‌تری را از شخصیت‌های مختلف قصه به نمایش می‌گذارد. در قسمت قبلی دیدیم که طلوعی اصلا نمی‌توانست حضور میثم را در شرکت تحمل کند مخصوصا پس از اینکه سمیرا تمامی اموالش را به نام پسرش می‌زند و قدرت میثم از همه لحاظ بیشتر می‌شود.

طلوعی با فرستادن شفاعت پیش املشی سعی می‌کند تا از او برای آسیب رساندن به میثم استفاده کند. شفاعت که مدارک زیادی علیه املشی دارد به راحتی او را متقاعد می‌کند و قرار بر این می‌شود که نقشه‌ای خطرناک را اجرا کنند.

خلاصه داستان قسمت هفت سریال زخم کاری 2 : بازگشت

داستان قسمت 7 زخم کاری 2 از نشان دادن گذشته طلوعی و مالک شروع می‌شود که با یکدیگر هم‌مسیر بودند و می‌بینیم که طلوعی بسیار مالک را قبول داشته است. در قسمت جدید زخم کاری 2 املشی میثم را می‌بینید و از او می‌خواهد تا چند روزی به ترکیه برود، میثم خودش نمی‌خواهد با این موقعیت شرکت، به این سفر برود اما در نهایت با اصرار دوستانش که توسط شفاعت اجیر شده اند به استانبول می‌رود. سمیرا وقتی متوجه رفتارهای مشکوک طلوعی و سفر میثم می‌شود نگران او شده و مطمئن می‌شود که این سفر یک تله است و سعی می‌کند هر طور که شده این خبر را به گوش میثم برساند و از او بخواهد که به تهران برگردد، اما میثم که چند وقتی است به مادرش اعتماد ندارد و حرف‌های او را باور نمی‌کند.

باید با تماشای این قسمت ببینیم که آیا سمیرا در نهایت می‌تواند میثم را قانع کند و او را از مخمصه نجات دهد یا خیر…

قسمت هفت زخم کاری 2 یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های این مجموعه است و شما همین الان می‌توانید آن را از وبسایت سریال دی ال با کیفیت دلخواه‌تان دانلود و تماشا کنید.‎‌

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

فروش انواع آهن در آهن دپو