دانلود سریال اهل هوا

دانلود سریال اهل هوا (1402)

کشور: رده سنی:

چهار دیوانه ناگهان وارد خانه صابر می‌شوند و او را مجبور به شرکت در یک ماجراجویی وحشتناک می‌کنند. صابر با پیدا کردن چهار خمره گنج، به طور ناخواسته وارد یک داستان می‌شود و با بخشی مهم از زندگی خود در گذشته و آینده مواجه می‌شود.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

قسمت 1
به زودی

سریال اهل هوا داستانی ترسناک و معمایی دارد که باورها و اعتقادات مردم جنوب ایران به باد و جن با آن ترکیب شده است. داستان اصلی سریال در مورد فردی به نام صابر است که با پیدا کردن چهار خمره گنج به طور ناخواسته وارد یک ماجراجویی وحشتناک می‌شود. چهار دیوانه‌ای که وارد خانه صابر می‌شوند، او را وادار به شرکت در این ماجراجویی می‌کنند.

 

سریال اهل هوا – تجربه‌ای جدید:

اهل هوا به عنوان سومین سریال ایرانی در ژانر ترسناک توسط شبکه نمایش خانگی ارائه می‌شود. این سریال به شیوه‌ای جذاب و نوآورانه داستانی را روایت می‌کند که تاثیرگذاری ویژه ای دارد. همچنین با اجرای برجسته بازیگران و کارگردانی حرفه‌ای کریم لک زاده، اهل هوا به یک تجربه تماشایی تبدیل شده است.

 

پیشینه تاریخی اهل هوا:

این اعتقادات به سه دسته‌ی اعتقادات باستانی، اعتقادات مردم ساحل نشین جنوب ایران و اعتقادات اسلامی تقسیم بندی می‌شود. در دوران باستان، ایرانیان به دو باد با شخصیت‌های واحد اعتقاد داشتند: ایزدی که سود می‌رساند (ایزد وَیو۱) و دیوی زیانبار بود (دیو وَیو) معتقدن بودند. از طرفی مردم ساحل نشین جنوب می‌گویند باد می‌تواند در بدن نفوذ نماید زیرا ارواح و جن‌ها ساکن باد هستند. اگر فردی در معرض باد موذی قرار گیرد و باد در او نفوذ کند او “مسخر” یا “بادزده” می‌شود و دیگر به روی خود کنترلی ندارد. در نتیجه به بیماری “دیوباد” دچار می‌شود. این باورها به تدریج با اعتقادات دینی اسلامی ترکیب شدند و در فرهنگ اسلامی نیز باور به باد و وجود جن به شکلی دیگر نقش‌آفرینی کردند. باور دینی وجود دارد که اگر شخصی در معرض “باد جن” قرار گیرد دچار بیماری “ریح الصبیان” می‌شود.

 

بازیگران سریال اهل هوا:

سریال اهل هوا یک تولید بی‌نظیر در ژانر ترسناک، معمایی و هیجان‌انگیز است که توسط کریم لک زاده کارگردانی شده و توسط علی مجیدی تهیه شده است. در این سریال، بازیگران برجسته‌ای چون پژمان بازغی، همایون ارشادی، نوشین مسعودیان، حامد نجات، رها سلیمانی، ماهان عبدی، تاجیه صوباتی، اصلان شاه اراهیمی، لادن ژافه‌وند، حمیدرضا بداغی و احسان عثمانی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

اطلاعات پخش و توزیع:

این سریال با ژانر ماجراجویی خود، پر از راز و اسرار دلهره آمیز می باشد و از زمستان 1402 به صورت هفتگی توسط شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. این سریال با پنج قسمت در اختیار علاقه‌مندان به سریال‌های ترسناک و معمایی قرار می‌گیرد.

 

  • زبان: فارسی

1 دیدگاه

  1. دنیا بابایی
    دنیا بابایی

    واقعا مگه ساختن یه سریال چقدر طول میکشه؟؟ چرا پس تمام نمیشه فیلم برداریش؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چگونه می‌توانم این فیلم را دانلود کنم؟

برای دانلود این فیلم به صورت قانونی، روی منوی بازشو کلیک کرده و کیفیت و یا قسمت مورد نظر را انخاب کنید به صفحه ی فروش قانونی هدایت شده و میتوانید بعد از پرداخت هزینه ی فیلم، آن را دانلود و به راحتی تماشا کنید.

آیا دانلود این فیلم قانونی است؟

بله، دانلود این فیلم از طریق پلتفرم سریال دی ال به صورت قانونی انجام می‌شود. ما با حفظ حقوق تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان همکاری می‌کنیم و امکان دسترسی به محتوای مجاز را برای شما فراهم کردیم.

چقدر زمان بر می‌دارد تا دانلود تمام فیلم انجام شود؟

سرعت دانلود فیلم به اتصال اینترنت شما و اندازه فایل فیلم متغیر است. اما با اتصال اینترنت پرسرعت، دانلود با سرعت بالا انجام می‌شود و می‌توانید بعد از تایم کوتاهی فیلم را تماشا کنید.

آیا این فیلم زیرنویس فارسی دارد؟

خیر، فیلم های ایرانی نیاز به زیرنویس نداشته و فقط آن دسته از فیلم هایی که زبان نامفهومی دارند، دارای زیرنویس فارسی هستند تا به تماشاکنندگان امکان داده شود محتوا را بهتر درک کنند.

آیا می‌توانم این فیلم را آفلاین تماشا کنم؟

بله، شما می‌توانید این فیلم را برای تماشای آفلاین دانلود کرده و در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید با گوشی یا هرنوع سیستم تصویری تماشا کنید

چگونه می‌توانم این فیلم را با کیفیت بالا دانلود کنم؟

برای دانلود فیلم با کیفیت بالا، ما در سریال دی ال گزینه‌های دانلود فیلم با همه ی کیفیت ها را با توجه به نیاز کاربران قرار دادیم.

چگونه می‌توانم مشکلات فنی را حل کنم؟

در صورت بروز مشکلات فنی در هنگام دانلود یا تماشای تیزر، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی سریال دی ال تماس بگیرید. ما به شما در رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

به چه علت برای دانلود به سایت دیگه ای هدایت میشوم؟

ما در سریال دی ال به علت قرار دادن فیلم های جدید و سریال های نمایش خانگی بصورت هفتگی با دسترسی راحت تر، با سایت هایی که بصورت قانونی فیلم ها را منتشر می کنند، همکاری می کنیم.

آیا برای دانلود فیلم و سریال نیاز به اشتراک دارم؟

خیر، عضو شدن در سایت سریال دی ال فقط به منزله ارتباط بهتر شما با سایت، ذخیره ی فیلم های مورد علاقه، درخواست فیلم و سریال های پشنهادی و مطلع بودن از فیلم های جدید می باشد.


فروش انواع آهن در آهن دپو