دانلود مسابقه چیدمانه

دانلود مسابقه چیدمانه (1402)

قسمت 10 به روزرسانی شد.
مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

اکران دوشنبه ها

یک مسابقه بزرگ ایرانی در زمینه طراحی داخلی و منزل‌آرایی با هدف حمایت از کسب و کارها و ارتقاء سطح دانش جامعه در حوزه دکوراسیون داخلی و...

رضایت کاربران
50% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.
این قیمت برای کیفیت 480 است.

به تازگی مسابقه فوق‌العاده جذاب چیدمانه زیر نظر تهیه‌کننده و کارگردان برجسته سینما، سیدجواد هاشمی، در شبکه نمایش خانگی سریال دی ال منتشر شده است.

در مسابقه چیدمانه، مهمانان معتبر و شناخته شده از عرصه‌های مختلف از جمله سینما، تلویزیون، ورزش و موسیقی همراه با همسرانشان به یک رقابت هیجان‌انگیز در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منازل می‌پردازند. این برنامه به واقعیت‌ شگفت‌انگیزی در دنیای دکوراسیون داخلی پرداخته و با چالش‌هایی که برای شرکت‌کنندگان آماده کرده، امتیازاتی را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. این امتیازات سپس به عنوان ارزشی تبدیل می‌شوند که با آنها می‌توان لوازم منزل تهیه کرد. در پایان، کارها و ایده‌های دکوراسیونی که شرکت‌کنندگان اجرا می‌کنند، تحت نظر یک گروه داوری حرفه‌ای قرار می‌گیرد و نظر مخاطبین نیز در انتخاب برنده تاثیرگذار است.

 

خلاصه داستان مسابقه چیدمانه:

اجرای برنامه چیدمانه با افتخار به عهده لیلا اوتادی است، که به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد. این رئالیتی شوی بی‌نظیر، به مسائل مرتبط با دکوراسیون داخلی منازل ایرانی می‌پردازد و شرکت‌کنندگان را به نمایش ذوق، سلیقه، و نگاه هنرمندان به سبک دکوراسیون های متفاوت دعوت می کند.

 

بازیگران مسابقه چیدمانه:

بازیگرانی که در برنامه چیدمانه شرکت می‌کنند، از جمله محمد نادری، پژمان بازغی، یوسف تیموری، نیوشا ضیغمی، مریم مومن، عبدالله روا، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخ‌شاهی، باربد بابایی، شکیب شجره، متین ستوده، سرنا امینی، میثم درویشان‌پور، آشا محرابی، الهام حمیدی، محیا دهقانی، صحرا اسداللهی، و حدیث میرامینی حضور دارند.

این ترکیب متنوع از بازیگران احتمالاً تجربیات متنوع و ذوق‌های مختلف در زمینه دکوراسیون داخلی را به این مسابقه بیاورند و برنامه را برای تماشاگران جذاب‌تر کنند. این برنامه قطعاً منبعی جذاب برای علاقه‌مندان به دنیای دکوراسیون و همچنین طرفداران هنرمندان معروف خواهد بود.

 

جوایز: این مسابقه با ۲ واحد آپارتمان و ۶۰ جایزه ۲۰ میلیون تومانی برای مخاطبان همراهان برنامه برگزار میشود.

 

تاریخ و تعداد قسمت های سریال چیدمانه:

مسابقه چیدمانه، از تاریخ 13 شهریورماه 1402 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. این برنامه بسیار جذاب که به تازگی شروع شده، هر هفته در روزهای دوشنبه قسمت‌های جدیدی از آن منتشر می‌شود.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: رحیم بهبودی فر

2 دیدگاه

  1. سارا
    سارا

    خیلی مجتبی شفیعی بامزه‌ست:))

  2. محیا
    محیا

    قطعا این مسابقه هم کپی هست و نمیتونیم از خودمون چیزی رو خلق کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چگونه می‌توانم این فیلم را دانلود کنم؟

برای دانلود این فیلم به صورت قانونی، روی منوی بازشو کلیک کرده و کیفیت و یا قسمت مورد نظر را انخاب کنید به صفحه ی فروش قانونی هدایت شده و میتوانید بعد از پرداخت هزینه ی فیلم، آن را دانلود و به راحتی تماشا کنید.

آیا دانلود این فیلم قانونی است؟

بله، دانلود این فیلم از طریق پلتفرم سریال دی ال به صورت قانونی انجام می‌شود. ما با حفظ حقوق تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان همکاری می‌کنیم و امکان دسترسی به محتوای مجاز را برای شما فراهم کردیم.

چقدر زمان بر می‌دارد تا دانلود تمام فیلم انجام شود؟

سرعت دانلود فیلم به اتصال اینترنت شما و اندازه فایل فیلم متغیر است. اما با اتصال اینترنت پرسرعت، دانلود با سرعت بالا انجام می‌شود و می‌توانید بعد از تایم کوتاهی فیلم را تماشا کنید.

آیا این فیلم زیرنویس فارسی دارد؟

خیر، فیلم های ایرانی نیاز به زیرنویس نداشته و فقط آن دسته از فیلم هایی که زبان نامفهومی دارند، دارای زیرنویس فارسی هستند تا به تماشاکنندگان امکان داده شود محتوا را بهتر درک کنند.

آیا می‌توانم این فیلم را آفلاین تماشا کنم؟

بله، شما می‌توانید این فیلم را برای تماشای آفلاین دانلود کرده و در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید با گوشی یا هرنوع سیستم تصویری تماشا کنید

چگونه می‌توانم این فیلم را با کیفیت بالا دانلود کنم؟

برای دانلود فیلم با کیفیت بالا، ما در سریال دی ال گزینه‌های دانلود فیلم با همه ی کیفیت ها را با توجه به نیاز کاربران قرار دادیم.

چگونه می‌توانم مشکلات فنی را حل کنم؟

در صورت بروز مشکلات فنی در هنگام دانلود یا تماشای تیزر، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی سریال دی ال تماس بگیرید. ما به شما در رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

به چه علت برای دانلود به سایت دیگه ای هدایت میشوم؟

ما در سریال دی ال به علت قرار دادن فیلم های جدید و سریال های نمایش خانگی بصورت هفتگی با دسترسی راحت تر، با سایت هایی که بصورت قانونی فیلم ها را منتشر می کنند، همکاری می کنیم.

آیا برای دانلود فیلم و سریال نیاز به اشتراک دارم؟

خیر، عضو شدن در سایت سریال دی ال فقط به منزله ارتباط بهتر شما با سایت، ذخیره ی فیلم های مورد علاقه، درخواست فیلم و سریال های پشنهادی و مطلع بودن از فیلم های جدید می باشد.


فروش انواع آهن در آهن دپو