دانلود سریال دادزن

دانلود سریال دادزن (1402)

تعداد کل: 10 قسمت
کشور: رده سنی:

سریال کمدی دادزن قصه جوانی عاشق است که برای رسیدن به عشق خود با چالش هایی عجیب روبرو میشود اما فرجام این تلاش..... در این سریال محبوبترین چهره های سینمای ایران ایفای نقش میکنند

رضایت کاربران
0% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.
این قیمت برای کیفیت 1080 است.

سریال دادزن، داستان جوانی را روایت می‌کند که در مسیر زندگی‌اش با پیچیدگی‌ها و چالش‌ها روبه‌رو می‌شود. او به تبع این اتفاقات، با افراد مختلفی آشنا می‌شود که هر کدام داستان خود را دنبال می‌کنند. تجربه‌های او در این شغل جدید، باعث مواجهه با چالش‌ها و مشکلات مختلفی در زندگی‌اش می‌شود. داستان سریال دادزن نه تنها تصویری از زندگی جوانی است که در تلاش برای پیشرفت است، بلکه به شکل کمدی، موضوعات و مشکلات اجتماعی را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

داستان سریال داد زن:

سریال دادزن، یک سریال نمایش خانگی ایرانی ست که در سال 1399 توسط کارگردان سیامک خواجه‌وند تولید آن شروع شد. این سریال اولین تجربه‌ی کمدی خواجه‌وند در شبکه نمایش خانگی می باشد. او پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌هایی با مضمون‌های مختلف مشغول به کار بود و این بار تصمیم گرفت تا یک تجربه متفاوت را تجربه کند.
داستان سریال در زمان همه‌گیری ویروس کرونا آغاز می‌شود، جایی که یک جوان در تلاش برای پیدا کردن موفقیت در زندگی خود به شغل‌های مختلفی روی می‌آورد. اما به دلیل عدم موفقیت و رضایت از شغل‌های پیشین، هر بار آن‌ها را ترک می‌کند. تا اینکه با یک شغل جدید به نام دادزن روبرو می‌شود. وارد شغل دادزنی می‌شود و این به عنوان تغییری بزرگ در زندگی او محسوب می‌شود.او به تدریج با چالش‌ها و مشکلات مختلفی در این شغل مواجه می‌شود و در واقع داستان او، نماینده‌ای از جامعه و مسائل آن را در خود جای داده است. این سریال در برابر افرازها و نشونه‌هایی از اشرافی‌گری قرار دارد و تصویری واقع‌گرایانه از زندگی روزمره را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

 

بازیگران و عوامل:

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگران این سریال از اواخر سال 1398 آغاز شد و پس از انتخاب بازیگران و انتخاب مکان‌های فیلمبرداری، در پاییز سال 1399 فیلمبرداری آغاز گردید. این فیلمبرداری در شرایط ویژه‌ای که ویروس کرونا همگانی بود صورت گرفت و به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، چندین بار به تعویق افتاد.

پس از پایان فیلمبرداری، مراحل تدوین و صداگذاری آغاز شد که تدوین سریال به عهده ناصر فکور و آیدین پرهیزی قرار داشت. این سریال در نهایت در اوایل سال 1400 به پایان رسید. اما به دلایلی، انتشار این سریال به تاخیر افتاد و پس از 3 سال از زمان فیلمبرداری، در اواسط بهمن ماه سال 1401، سرانجام در شبکه نمایش خانگی پخش شد.
در این سریال، بهرنگ علوی به عنوان بازیگر اصلی نقش جوان را بازی می‌کند. او پس از مدتی از دوری از عرصه سینما و تلویزیون، با بازی در این سریال به صحنه بازگشت. همچنین، هنرپیشگان دیگری مانند نسرین مقالو، علیرضا خمسه، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، خاطره حاتمی، رضا فیاضی و دیگران نیز در این سریال حضور دارند.

 

تاریخ پخش و اطلاعات تکمیلی سریال داد زن:

سریال محبوب دادزن در تاریخ 23 اردیبهشت ماه 1402 وارد شبکه نمایش خانگی شد و هر هفته در روزهای شنبه پخش می‌شد. این سریال پس از 10 قسمت، در تاریخ 28 مرداد به پایان رسید. داستان‌های متنوع و شخصیت‌های جذاب این سریال، باعث شده تا تبدیل به یکی از سریال‌های محبوب و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی شود.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: حسن عطارها

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چگونه می‌توانم این فیلم را دانلود کنم؟

برای دانلود این فیلم به صورت قانونی، روی منوی بازشو کلیک کرده و کیفیت و یا قسمت مورد نظر را انخاب کنید به صفحه ی فروش قانونی هدایت شده و میتوانید بعد از پرداخت هزینه ی فیلم، آن را دانلود و به راحتی تماشا کنید.

آیا دانلود این فیلم قانونی است؟

بله، دانلود این فیلم از طریق پلتفرم سریال دی ال به صورت قانونی انجام می‌شود. ما با حفظ حقوق تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان همکاری می‌کنیم و امکان دسترسی به محتوای مجاز را برای شما فراهم کردیم.

چقدر زمان بر می‌دارد تا دانلود تمام فیلم انجام شود؟

سرعت دانلود فیلم به اتصال اینترنت شما و اندازه فایل فیلم متغیر است. اما با اتصال اینترنت پرسرعت، دانلود با سرعت بالا انجام می‌شود و می‌توانید بعد از تایم کوتاهی فیلم را تماشا کنید.

آیا این فیلم زیرنویس فارسی دارد؟

خیر، فیلم های ایرانی نیاز به زیرنویس نداشته و فقط آن دسته از فیلم هایی که زبان نامفهومی دارند، دارای زیرنویس فارسی هستند تا به تماشاکنندگان امکان داده شود محتوا را بهتر درک کنند.

آیا می‌توانم این فیلم را آفلاین تماشا کنم؟

بله، شما می‌توانید این فیلم را برای تماشای آفلاین دانلود کرده و در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید با گوشی یا هرنوع سیستم تصویری تماشا کنید

چگونه می‌توانم این فیلم را با کیفیت بالا دانلود کنم؟

برای دانلود فیلم با کیفیت بالا، ما در سریال دی ال گزینه‌های دانلود فیلم با همه ی کیفیت ها را با توجه به نیاز کاربران قرار دادیم.

چگونه می‌توانم مشکلات فنی را حل کنم؟

در صورت بروز مشکلات فنی در هنگام دانلود یا تماشای تیزر، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی سریال دی ال تماس بگیرید. ما به شما در رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

به چه علت برای دانلود به سایت دیگه ای هدایت میشوم؟

ما در سریال دی ال به علت قرار دادن فیلم های جدید و سریال های نمایش خانگی بصورت هفتگی با دسترسی راحت تر، با سایت هایی که بصورت قانونی فیلم ها را منتشر می کنند، همکاری می کنیم.

آیا برای دانلود فیلم و سریال نیاز به اشتراک دارم؟

خیر، عضو شدن در سایت سریال دی ال فقط به منزله ارتباط بهتر شما با سایت، ذخیره ی فیلم های مورد علاقه، درخواست فیلم و سریال های پشنهادی و مطلع بودن از فیلم های جدید می باشد.


فروش انواع آهن در آهن دپو