دانلود فیلم حدود 8 صبح

دانلود فیلم حدود 8 صبح (1402)

بزودی
کشور: رده سنی:

فیلم حدود ۸ صبح داستان مردی به نام امیر است که با ارسال شدن پیامک اشتباهی برای همسرش دچار سوءتفاهم می‌شود که او را درگیر چالش‌های جبران‌ناپذیری می‌کند.

رضایت کاربران
91% (41 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
بزودی

فیلم سینمایی حدود 8 صبح یک اثر در ژانر اجتماعی است و به یکی از مسائل روز جامعه می‌پردازد. این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده است و همین موضوع کنجکاوی مخاطبین را برای دیدن ماجرای آن افزایش می‌دهد. حدود 8 صبح داستانی جذاب و پرهیجان درباره چالش‌هایی است که زنان در برابر تبعیض جنسیتی همواره با آنها رو به رو می‌شوند. در این فیلم داستان همسر و مادری را می‌بینیم که تمام سعی خود را می‌کند تا اتهاماتی را که به او وارد شده از بین ببرد.

اگر علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های اجتماعی هستید قطعا فیلم حدود 8 صبح یک پیشنهاد عالی برای دیدن محسوب می‌شود و از آن لذت خواهید برد.

 

خلاصه داستان فیلم حدود 8 صبح

حدود ۸ صبح، داستانی از مردی به نام امیر روایت می‌شود که زندگی او پس از دریافت یک پیامک اشتباهی روی گوشی همسرش، به شدت بهم می‌ریزد. امیر، به دنبال پیدا کردن فردی است که این پیامک را فرستاده و در این میان با چالش‌های بزرگی روبرو می‌شود که به نظر می‌رسد جبران‌ناپذیر باشند.

او بعد از سوال و جواب های پی در پی از همسرش، در یک شب بارانی تصمیم می‌گیرد تا به دنبال راز این پیامک برود و به دنبال اطلاعات می‌گردد. اما هنگامی که به دنبال صاحب پیامک می‌رود، درگیر رخدادهای ناخواسته می‌شود که به شدت زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آیا واقعاً همسر امیر به او خیانت کرده است؟ آیا امیر به دلایلی نامعلوم کشته شده است؟ اینها سوالاتی هستند که بعد از دانلود با کیفیت بالا، پاسخ آنها برای مخاطبان روشن می‌شود.

 

بازیگران و عوامل

فیلم حدود 8 صبح ساخته منوچهر هادی کارگردان پرکار کشورمان است که با تهیه کنندگی محمد صادق رنجکشان انجام شده است. در این فیلم بازیگران مطرحی همچون حمید فرخ نژاد، کامبیز دیرباز، سارا رسول زاده، یکتا ناصر، حسن پورشیرازی و منوچهر هادی بازی می‌کنند. این اولین باری است که منوچهر هادی با همسرش یکتا ناصر در یک فیلم هم‌بازی می‌شوند.

 

تاریخ انتشار و اکران فیلم حدود 8 صبح

حدود 8 صبح در سال 1401 ساخته شد اما بین تولید و مدت اکران آن فاصله افتاد و در نهایت در تاریخ 17 آبان 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شد و تاکنون توانسته 783 میلیارد فروش داشته باشد.

به محض آغاز اکران این فیلم، می‌توانید آن را در وبسایت سریال دی ال با کیفیت دلخواه خود دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: منوچهر هادی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چگونه می‌توانم این فیلم را دانلود کنم؟

برای دانلود این فیلم به صورت قانونی، روی منوی بازشو کلیک کرده و کیفیت و یا قسمت مورد نظر را انخاب کنید به صفحه ی فروش قانونی هدایت شده و میتوانید بعد از پرداخت هزینه ی فیلم، آن را دانلود و به راحتی تماشا کنید.

آیا دانلود این فیلم قانونی است؟

بله، دانلود این فیلم از طریق پلتفرم سریال دی ال به صورت قانونی انجام می‌شود. ما با حفظ حقوق تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان همکاری می‌کنیم و امکان دسترسی به محتوای مجاز را برای شما فراهم کردیم.

چقدر زمان بر می‌دارد تا دانلود تمام فیلم انجام شود؟

سرعت دانلود فیلم به اتصال اینترنت شما و اندازه فایل فیلم متغیر است. اما با اتصال اینترنت پرسرعت، دانلود با سرعت بالا انجام می‌شود و می‌توانید بعد از تایم کوتاهی فیلم را تماشا کنید.

آیا این فیلم زیرنویس فارسی دارد؟

خیر، فیلم های ایرانی نیاز به زیرنویس نداشته و فقط آن دسته از فیلم هایی که زبان نامفهومی دارند، دارای زیرنویس فارسی هستند تا به تماشاکنندگان امکان داده شود محتوا را بهتر درک کنند.

آیا می‌توانم این فیلم را آفلاین تماشا کنم؟

بله، شما می‌توانید این فیلم را برای تماشای آفلاین دانلود کرده و در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید با گوشی یا هرنوع سیستم تصویری تماشا کنید

چگونه می‌توانم این فیلم را با کیفیت بالا دانلود کنم؟

برای دانلود فیلم با کیفیت بالا، ما در سریال دی ال گزینه‌های دانلود فیلم با همه ی کیفیت ها را با توجه به نیاز کاربران قرار دادیم.

چگونه می‌توانم مشکلات فنی را حل کنم؟

در صورت بروز مشکلات فنی در هنگام دانلود یا تماشای تیزر، شما می‌توانید با تیم پشتیبانی سریال دی ال تماس بگیرید. ما به شما در رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

به چه علت برای دانلود به سایت دیگه ای هدایت میشوم؟

ما در سریال دی ال به علت قرار دادن فیلم های جدید و سریال های نمایش خانگی بصورت هفتگی با دسترسی راحت تر، با سایت هایی که بصورت قانونی فیلم ها را منتشر می کنند، همکاری می کنیم.

آیا برای دانلود فیلم و سریال نیاز به اشتراک دارم؟

خیر، عضو شدن در سایت سریال دی ال فقط به منزله ارتباط بهتر شما با سایت، ذخیره ی فیلم های مورد علاقه، درخواست فیلم و سریال های پشنهادی و مطلع بودن از فیلم های جدید می باشد.


فروش انواع آهن در آهن دپو